مرکز تخصصی پیانو MTP

کوک،رگلاژو تعمیرات تخصصی انواع پیانو

مرکز تخصصی پیانو MTP

کوک،رگلاژو تعمیرات تخصصی انواع پیانو

مرکز تخصصی پیانو MTP

مرکز تخصصی پیانو MTP

* کوک
* رگلاژ
* تعمیرات
* تنظیم اکشن
* انواع لکه گیری پیانوهای پلی استر ، متالیک و مات
* بازسازی پیانوهای فرسوده

* زیر نظر مهندس مرتضی شیرازی
🎹
دارای کادر مجرب و متخصص

سرویس دهی در سراسر ایران عزیز
****************************
تلفن تماس:
0912 031 6852


مرتضی شیرازی متولد ١٣٦٨در استان خوزستان و زاده ی شهرستان اندیمشک میباشد.

وی در خانواده ای با تعداد فرزندان بالایی به دنیا آمده و فرزند نهم خانواده میباشد. علاقه ی وی به موسیقی از آنجایی شروع شد که فقط پنج سال سن داشت،اما  به علت کمبود معلم و مربی موسیقی در محل زندگی اش به سختی توانست کلاس موسیقی پیدا کند و دوره های مقدماتی پیانو نوازی را پشت سر بگذارید.

البته در این مسیر پدر و مادرش نقش بسیار والا و حیاتی ای در مسیر رشد و پیشرفتهای او داشته اند،به گو نه ای که اگر تلاشها و حمایت های آنها نبود،شاید نمیتوانست اکنون در حوزه ی موسیقی به کودکان خدمتی بکند.

وی پس از گذراندن دوره های مقدماتی به تهران مهاجرت کرد و رشته ی تحصیلی موسیقی جهانی را به عنوان تحصیلات آکادمیک خود برگزید  و در این راه موفقیت های بسیاری را کسب کرده است.

علاقه ی وی به کودکان باعث شد تا موسیقی کودک را به صورت تخصصی و حرفه ای ادامه بدهد.به طوریکه چندین مقاله ی موفق در مورد چگونگی آموزش موسیقی به کودکان را نگاشته است.

اما استعداد بالای وی در موسیقی به همین جا ختم نمیشود و وی با کاریزمای خود توانسته در تعمیرات سازها و کوک و رگلاژ پیانو هم،  تقریباً  در کشور،بی همتا باشد،به گونه ای که چندین مقاله ی پُر محتوا نیز در این زمینه به تحریر درآورده است.

وی دارای مدارک بین المللی است،و اکنون در استان خوزستان و در زادگاه مادری اش،میکوشد تا با علم و دانشی که در موسیقی کسب نموده ، کمبود معلم و مربیِ استاندارد را در این شهر و حومه ی آن به ،فراموشی بسپارد،و کودکان هنر دوست و با استعداد را شناسایی کرده و آموزش دهد.

درای تحصیلات عالی  موسیقی از تهران

نگاشتن چندین مقاله ی مهم در امر آموزش به کودکان

نگاشتن مقاله در مورد چگونگی مراقبت از پیانو و کوک کردن آن

تکنسینِ کوک و رگلاژ پیانو و تعمیرات انواع ساز

سازنده تمام سیم های پیانو